Preview

Science and Innovations

Advanced search

Metaverse as an innovative form of social communication

Abstract

There are analyzed the most important characteristics of the metaverse in the context of social communications.

About the Author

A. Postalovsky
Институт социологии НАН Беларуси
Belarus

Alexander Postalovsky.



References

1. Посталовский А.В. Социальные сети и эмерджентность медиапространства / А.В. Посталовский // Наука и инновации. 2024. №8. С. 32–35.

2. Алабина Т.А. Метавселенная как глобальный тренд экономики / Т.А. Алабина, Х.С. Дзангиева, А.А. Юшковская // Экономика, профессия, бизнес. 2022. №1. С. 5–13.

3. Ангел О.Ю. Метавселенная как новый медиафеномен социума: перспективы создания и социальные последствия / О.Ю. Ангел // Государственное и муниципальное управление. Ученые записки. 2023. №3. С. 221–226.

4. Юхно А.С. Понятие, особенности и перспективы развития концепции метавселенной / А.С. Юхно // Мир новой экономики. 2022. №16(4). С. 6–19.


Review

For citations:


Postalovsky A. Metaverse as an innovative form of social communication. Science and Innovations. 2024;(12):27-29. (In Russ.)

Views: 27


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 License.


ISSN 1818-9857 (Print)
ISSN 2412-9372 (Online)