Social networks and the emergence of media space
Abstract
Social networks are studied as a result of emergence in the media space, which has become a fundamentally new subject of information content reproduction.
References
1. А. А. Градюшко. Стратегии новостных интернет-изданий Беларуси в социальных сетях // Весн. Магiлёўс. дзярж. ун-та. Сер. А, Гуманітар. навукі. 2014. №2. С. 67–73.
2. Каминченко Д. И. «Новые» средства массовой информации и социальных медиа как субъект политического процесса: автореф дис. … канд. полит. наук: 23.00.02 / Д. И. Каминченко; Нижегор. гос. ун-т. – Н. Новгород, 2015.
3. Посталовский А. В. Национальное информационное поле в контексте вызовов и угроз современного мира: социологическое измерение: монография / А. В. Посталовский. – Минск, 2019.
Review
For citations:
Postalovsky A. Social networks and the emergence of media space. Science and Innovations. 2023;(11):36-39. (In Russ.)